Модуль 4. Рефлексія

Як спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів?
Як в умовах особистісно орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке проводитиметься постійно впродовж виконання учнями проекту? 
Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання виконання завдань учнями протягом всього проекту (вхідне, поточне, підсумкове). Робити я його буду за допомогою таких інструментів, як таблиця "ЗХД", "Дошка запитань", "Асоціативний кущ", "Мозковий штурм".

Емоційна частина. Заняття було насичене новім матеріалом, працювати було важкувато, проте результати підняли настрій.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 10. Рефлексія

Модуль 9. Рефлексія