Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання, а саме: 
  • що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання.

В дев'ятому модулі я зробила дуже багато вправ:
  • Заповнила розділ "Диференціація учнів" в плані.
  • Попрацювали в парах з приводу обговорення учнівського прикладу і форми оцінювання до нього. Саме ця робота виявилася для мене дуже необхідною. Я підправила свій учнівський приклад і підвела його під необхідні критерії.
  • Педрада по обговоренню самоспрямаваності учнів в навчанні теж виявилася дуже корисною. Спасибі всім учасникам тренінгу і особливо тренеру.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 10. Рефлексія